Приймальна комісія

(048) 722-80-99
(048) 712-40-88

Час роботи:
з 7:00 до 18:00
без вихідних

Детальніше 

Ресурси

Розклад Науково-технічна бібліотека Студентське життя Центр дистанційного навчання

Новини / події / оголошення


14 лютого 2018

ДЕСЯТИЙ GLOBAL GAME JAM У СВІТІ ПРИНІС ІЗ СОБОЮ НОВІ РЕКОРДИ ОНАХТ!

Команда кафедри Комп'ютерної інженерії ОНАХТ (Олександр Терешин, Сергій Гладков, Максим Райлян, Іван Чумак і Михайло Кисленко) зайняли 3-є місце в українській гілці всесвітнього Хакатона Global Game Jam.

Перше місце одеської локації також за командою, в яку входять колишні та нинішні студенти кафедри Комп'ютерної інженерії (Павло Івасюк, Максим Попков).

Global Game Jam – найбільший всесвітній хакатон, проводився в цьому році в ювілейний 10 раз. Протягом 48 годин учасники розробляють ігри на оголошену на початку хакатона тему. Результатом участі є представлення розробленої гри на міжнародному сайті. Рейтингового конкурсу на всесвітньому рівні не проводиться: всі ігри представляються однаково.

Кількість учасників у 2018 році в світі перевищило 42 тисячі осіб. Зібралися вони більш ніж в 100 країнах світу, в восьми сотнях міст (в минулому році було 37000 чоловік на 700 локацій).

В рамках всесвітнього хакатону Global Game Jam українські розробники змагаються в рейтинговому конкурсі Global Game Jam Ukraine. Визначаються кращі ігри, розроблені в Україні. Переможці нагороджуються призами. Призи спрямовані на розвиток професійних якостей розробників.

В Україні Global Game Jam проводився втретє. Цього року локаціями стали Кропивницький, Харків, Київ, Рівне та Одеса. Всього в 5 містах країни зібралися 354 учасника джему, було представлено 88 проектів.

В Одесі хакатон приймав Факультет Комп'ютерної інженерії, програмування і кібербезпеки Одеської національної академії харчових технологій і безпосередньо, кафедра Комп'ютерної інженерії. Неоціненну підтримку для проведення заходу надавали волонтери під керуванням к.т.н. Ольшевської О.В.

Спочатку з кожної локації були відібрані по три команди переможці для оцінювання міжнародним журі. Пізніше журі запропонувало з кожної локації додати по одній грі, що використовують новітні технології (названі ними іграми runner up). Одеса і Кропивницький додали VR-ігри, які не потрапили в трійку на своїх локаціях, але використовували новітні технології.

З 29 січня по 5 лютого відібрані ігри були на розгляді у міжнародного журі. Результати вразили багатьох. Журі представило рейтинг топ 12 ігор. Команда кафедри Комп'ютерної інженерії ОНАХТ (Олександр Терешин, Сергій Гладков, Максим Райлян, Іван Чумак і Михайло Кисленко), що потрапила в якості додаткової команди для оцінювання, зайняла ТРЕТЄ місце в Україні по розробці ігор (минулий рік - 4 місце, позаминулий - 5).

Друге місце в Україні теж зайняла команда з Одеси (проект Co-co-co Operation), яка отримала 3-є місце на одеській локації і завоювала приз глядацьких симпатій Одеси, а також отримала безліч інших призів за різними номінаціями на всеукраїнському конкурсі.

У топ 12 увійшла ще одна гра з одеською локації. Восьме місце зайняла гра Edge of Time, яка посіла 2-е місце по Одесі.

Треба відзначити переможців одеської локації – команду випускників та магістрів Кафедри Комп'ютерної інженерії (Павло Івасюк, Максим Попков, Олександр Павлюченко і Олексій Брюханов), які після «бойової» оцінки журі – представників лідируючих світових компаній ігробудування (UbiSoft і Unity) – завоювали перше місце на одеської локації.

Команди отримали право вибрати 2 квитка на конференції з розробки ігор. Конференції будуть проводиться в Гельсінкі, Лондоні, Гонконзі, Римі, Талліні та Києві. Окремі нагороди отримали координатори кожної з локацій, в тому числі координатори одеської локації – зав. каф. Комп'ютерної інженерії проф., д.т.н., Сергій Артеменко і доц. Комп'ютерної інженерії, к.т.н. Сергій Шестопалов.

Проведення хакатона і інтерес до цього заходу продемонстрували потенціал хакатонів, як нового підходу для навчання, в якому більшість знань знаходять практичну форму в дуже стислий термін.

Розробка ігор (Game development) на сьогодні стає все більш і більш популярним напрямком розвитку IT, яке має на увазі поняття ігор, не тільки як розвагу, але як мультидисциплінарний предмет, який об'єднує методи багатьох областей науки і мистецтва. Кафедра Комп'ютерної інженерії ОНАХТ, спільно з представниками індустрії розробила і з наступного року вводить в програму навчання навчальні курси за напрямом «Розробка ігор та інтерактивних медіа у віртуальній реальності».

Артеменко С.В.

Шестопалов С.В.